Det var inte bara årets sista kväll som firades hemma hos oss i lördags – det här var även den allra sista fest vårt Malmö-hem fick vara med om! Åtminstone med Adam och mig som värdar. Och vilken avslutning det blev! Inte i dagarna tre men nära nog ett dygn fick vi njuta av våra vänners sällskap och ge vår fina lägenhet det avsked den förtjänar. Nu är det bara packningen kvar, men det är en helt annan historia.

I väntan på kvällens första “pop”!

Lina, fiskurbenare extraordinaire

Johan och blåmusslorna, en fin historia

dagsfärska från fiskehoddorna

de stiliga herrarna Collings, junior och senior

och deras vackra mamma och fru, här i dubbel upplaga


och här har vi visst redan hunnit fram till desserten – kaneltårta med smörkräm och kolasås – kan meddela att både förrätten och huvudrätten, tillagade med gemensamma krafter, var lika goda

berättelserna blev mer och mer animerade ju längre kvällen led …

tre något suddiga men väldigt glada – och färgkoordinerade – gracer

Emeli, helt enkelt. Ord är överflödiga.

både cavan och kärleken flödade

Och så här fortsatte det tills Malmöhimlen ljusnade … tack allihop för en underbar kväll
Senaste Kommentarer